کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان بعد از بازی داماش و صبا

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان امروز موفق شد در عضدی رشت تیم صبای قم را شکست دهد تا شمار پیروزی‌های این تیم برابر با شمار شکست‌های این تیم برابر در عدد دو باشد. ناظمی و شاگردانش با کسب یازدهمین امتیاز موفقتا در رده‌ی نهم قرار گرفتند. ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با صبا در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت:
دومین پیروزی فصل؛ چطور بود ؟
بازی خوبی بود صبا هم خوب بازی کرد و به مایلی کهن تبریک می گویم اما بازیکنان ما هم خوب عمل کردند چیزهایی که در طول هفته با آن‌ها کار کردیم به خوبی اجرا گذاشتند التبه از هوادارانمان ممنونم چرا که صبر و تحمل هوادارانمان جواب داد و مزد حمایت‌هایشان را گرفتند. بازیکنان ما در اواخر بازی امروز بازی را تمام شده می‌دیدند به همین دلیل در اواخر وقت یک گل دریافت کردیم من این برد را به همه مردم گیلان تبریک می‌گویم.
رمز موفقیت برای پیروزی؛ تغییراتی را در سیستم داماش شاهد بودیم نه ؟
ما در زمان‌هایی که برتری عددی بر روی دروازه حریف داریم باید سرعت عمل هم داشته باشیم. من فکر می کنم که وقتی بازیکنان برتری عددی را می‌بینند سرعت لازم را ندارند که کار را تمام کنند ما در نیمه اول با یک سیستم و یک تاکتیک به مصاف حریف رفتیم ولی در نیمه دوم با تعویض و تغییر تاکتیک بازی را بردیم. ما از افشین چاووشی امروز در گوش چپ استفاده کردیم البته او خوب بازی کرد. ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم.
کبه بازیکن خوبی است و هفته به هفته بهتر می‌شود. پست تخصصی او پشت مهاجم بازی کردن است. امروز هم برای ما خوب کار کرد.

اما محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم پنجمین شکست فصل خود را نیز تجربه کرد تا بدین ترتیب همچنان علی‌رغم شروع طوفانی در لیگ روندی نزولی را طی کند و به رده‌های پائین جدول سقوط کند. مایلی‌کهن پس از شکست تیمش در مقابل داماش در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت:
پنجمین شکست هم از راه رسید؛ چطور بود ؟
ما امروز ضعیف‌ترین بازی خودمان را ارائه دادیم حقمان بود که ببازیم حتی تیم حریف یک پنالتی از دست داد. در مجموع اصلا خوب نبودیم. اشتباهاتی دراین بازی کردیم که از بازیکنان بزرگ در لیگ برتر انتظار نمی‌رود متاسفانه توپی را که نباید تقدیم حریف می‌کردیم باعث شد که گل دوم را بخوریم این برد حق داماش بود. من به آقای ناظمی و مردم خوب رشت تبریک می گویم.
عملکرد هواداران؛ قضاوت شما چیست ؟
وقتی هواداران خوب هستند باید تشویقشان کرد ولی در روزی که هواداران خوب نیستند نباید انکار کرد و مورد حمایت مسوولین باشگاه‌شان قرار بگیرند. من فکر می کنم امروز هواداران داماش خوب بودند و به عنوان یار دوازدهم تیم خودشان را تشویق کردند.
داوری؛ از عملکرد امروز داور راضی بودید ؟
من هیچ وقت از ابتدای لیگ تا به الان در مورد داوری حرفی نزده‌ام و نمی‌زنم چرا که در بعضی از مسابقات داوری به ضرر ما بود و در بعضی دیگر هم به نفع ما بوده است.
در نیمه اول سه بازیکن‌مان اخطار گرفتند و این عاملی بود که در نیمه دوم محتاط‌تر کار کنند وقتی عقب افتادیم دست به کارهای ریسکی زدیم ولی بر اثر اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم در دقایق باقیمانده نتیجه را جبران کنیم.فقط در اواخر بازی به یک گل دست پیدا کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1392 ا 22:20 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.